martes, 11 de enero de 2011

Gabonetan egin dudana.

Niri gehien gustatu zaidana, nire familiarekin egotea isan da. Olentzero egunean nire lengusina nire etxera etorri zen opariak hartzera eta berari asko gustatu zitzaion opari horiek. Niri futbolera jolasteko zapatila batzuk ekarri zizkidan, gero ere karpeta bat Los Arcosen egin duten zirkuito baten eskripzioiarekin. Horrekin karrerak ikustera joan naiteke, kartean sartzera ere, etab. Los Arcoseko zirkuitoa nabarran dago Navarran(Irunean).

Los Arkoseko zirkuitua alde batean utzita, ere, xerezeko lengusuak etorri ziren urte zahar-gaua gurekin ospatzeko. Errege magoak movil bat eta play 3 ekarri zidaten.

oso ondo pasa dut gabonak familiarekin, baina ere etxeko lan pila bat bidali ziguten, eta oso gaizki iruditzen zait etxeko lan asko bidaltzea. Gabonak disfrutatzeko dira ez etxeko lanak egiteko. Baina bueno amoldatu naiz eta askenean etxeko lan gustiak egin ditut.





Ikusi mapa handiagoa

No hay comentarios:

Publicar un comentario